Witaj Nieznajomy, zaloguj się aby kupować! |
Artykuły w sklepie
TORN RACING TEAM dostępne są dla osób zarejestrowanych! |
Właścicielem sklepu internetowego http://ducati.torn.com.pl jest firma Torn Sp. z oo, z siedzibą w Warszawie, ul. Joteyki 20 wpisaną przez Sąd Rejonowy m. st. Warszawy w Warszawie XX Wydział Gospodarczy pod numerem 0000090426, nr NIP 526-255-08-33, REGON 017274454.
Administratorem sklepu internetowego http://racing.torn.com.pl jest firma Security Technologies Sp. z o.o., z siedziba w Warszawie, ul. Joteyki 20, 02-317 Warszawa, NIP: 526-18-88-949.
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta w związku z czym nie przysługują roszczenia z tytułu rękojmi.
Aby dokonać zakupów należy zarejestrować się, wybrać towar do koszyka, wypełnić zamówienie oraz stronę z danymi Klienta, a następnie wysłać za pośrednictwem sieci Internet do biura firmy Security Technologies Sp. z o.o.
Wypełnienie arkusza z danymi Klienta równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie danych do celów marketingowych przez firmę Security Technologies Sp.zo.o. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. (Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997)
Nie wolno udostępniać osobom trzecim nazwy wpisanej w rubryce „hasło” w trakcie rejestrowania się w sklepie. Pełna odpowiedzialność wraz z ryzykiem za udostępnienie własnego “hasła” spoczywa na Kliencie.
Zamówienia można składać przez całą dobę każdego dnia tygodnia.
Zamówienia rozpatrywane są kolejno według dnia i godziny złożenia:
Harmonogram realizacji zamówień:
Dostawa towaru odbywa się zgodnie z zadeklarowanym przez Klienta w zamówieniu sposobem:
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 r. „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Towar musi być zwracany w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu. Zwracany towar należy odesłać na koszt nadawcy (koszt odesłania nie podlega zwrotowi) wraz z fakturą. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta a faktura wraz z fakturą korygującą zostanie odesłana do klienta.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres: Security Technologies Sp. z o.o, ul. Joteyki 20, 02-317 Warszawa. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, zwracamy po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis reklamowanej przesyłki. Reklamacje rozpatrywane w ciągu 7 dni roboczych od daty ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny pełnowartościowy (jeżeli będzie to niemożliwe np. z powodu wyczerpania zapasów, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w magazynie towary do wyboru).
Firma Security Technologies Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do: